Välkommen hem.

Trots en riktigt lång arbetsdag (12,75h) har jag nog aldrig känt mig så välkommen hem till en tom lägenhet.
På hallmattan låg ett brev från min älskade mormor, och så har jag en pojkvän som varit här med massa gott från affären så jag skulle kunna laga något smidigt när jag kom hem.
Kyckling, räkor, grönsaker, avocado, créme fraiche, salami, sparris, bacon... mm. Alla mina favoriter.
Han är för bra! ♥
Dessvärre var jag inte hemma förns 21:10 och inte duschad och klar förns runt halv tio, så någon brakmiddag blev det inte, men gott som fan och på 5min. Guld värt.
Och mysig läsning till också.
 
Nu blir det sängen snarast möjligt och ladda om batterierna inför öppningen imorgon.
Återigen - så spännande och roligt!

Godnatt.
 
Publicerat i Vardag.
#1 / / Sandra:

Jag gick förbi cafet idag och det såg så himla fint ut :) men jag kan tänka mig att ni fått slita en hel del!