Sunday, bloody sunday.

Hej hopp!
Då var det söndagkväll igen. Denna gång efter en ledig helg vilket betyder jobb imorgon. Men det gör inte så mycket, händer mycket annat roligt nu också.

Igår åkte jag ut till pappi som sagt, för att byta däck.. och det gjorde jag. JAG hihi. De va riktigt roligt :)
Senare på kvällen hade C bokat biobiljetter till Saw 3D. Den va sådär måste jag säga.. läskighet samma som de andra såklart och man satt ju på helspänn hela filmen men 3D effekterna var inte mycket för världen faktiskt.

Idag har vi varit iväg en liten sväng bara annars hållt oss hemma och nu har vi en lasagne i ugnen och tillsammans med den ska vi se Inception. Någon som sett den? Är den något att ha?

Däckbyte och sopplunch hemma hos papps.
 

Publicerat i Vardag.
#1 / / Camilla:

Inception är så jäkla bra. Ni kommer ha en grym film-kväll framför er. Tack raring, jag har värsta torkan och inte använt kameran under helgen. I morgon hoppas jag på en förändring :) Både med besked och uppdatering, puss

#2 / / Emelie Örtegren:

å det lät som en mysig kväll du, men Inception hemma? Har den kommit ut att ladda ner än? Jag har fasen inte sett den :P

#3 / / Anonym:

Jag ska ladda mentalt och se om jag vågar.. Jag är lite rädd för det där med piercingar, svimmade nästan när Maja plockade ut sin ur naveln en gång.

Jag fikar mer än gärna i veckan! Hur jobbar du? Jag jobbar kväll mån-ons men är i stort sett planlös tors-lör sen:)Puss puss

#4 / / Lill-kusin:

Jag är faktiskt sjukt nervös om sanningen ska fram!



Då är det fritt fram att klämma ut ungar med andra ord, eller ta lill-nicke på en tur i bilen (dock behövs ju handledarkurs, vilket är störande) ;)