Påskharen är tidig i år.

Hej och hallå!
Längesen sist.
Var lite ur balans i helgen och i veckan har jag helt enkelt inte hunnit.
Bortsett från att jag och mitt hjärta var på 120min duobehandling i lördags och att han köpte Guitarr Hero som jag sysselsatte mig med hela kvällen, var helgen ganska kass. Jobb söndag, springtur runt Rockan.. ja, not much.

Veckan har varit allmänt rörig. Mycket jobb och mer blir det. Det är som vanligt. När "vanligt folk" är lediga och unnar sig lite extra, får vi slita som djur.

Idag när jag var som mest stressad, ropade Amanda på mig och sa att jag hade besök.
"Fan, jag har inte tid", tänkte jag.
När jag kom ut i butiken stog min söta lilla pappi där med en kasse och ett underbart innehåll. Humöret steg i höjden vill jag lova :D



Efter jobbet stack jag och Alex iväg och tränade lite, blev halvdant för passet passade oss inte alls, så efter 25min gick vi ut i gymet och sprang på bandet en stund istället.

Nu ska jag mysa lite med min sjuka karl och så fort jag hinner ska jag göra något åt designen. Jagmenar, snöflingor nu vill väl ingen ha..?!

Publicerat i Vardag.
#1 / / Camilla:

En liten förändring i bloggen låter bra, ser fram emot. Tänkte på dig tidigare i dag då jag va inne på Maxi, faktiskt. Kommer du ihåg när vi promenerade med kassarna och tog bilder? Aww. Ja men visst kan du tro att jag är nervös men morgondagen måste bli bra. Hoppas jag trivs men det tvivlar jag inte på. I morgon kommer jag ha ganska mycket för mig, förutom jobbet då men jag ska försöka komma online på kvällen annars hör vi på sms så klart och efter helgens påskfirande.



& vad är bättre än en överraskning, du om någon förtjänar. Puss

#2 / / Emelie:

Du får bita ihop och jobba de 2 sista dagarna och tänka på ledigheten så går det nog bra ;) Har haft det bra jag! Men ändå skönt att vara hemma :P Nu blir det film här! Kram sötnos

#3 / / Idjjaa,<3:

Hej,

hur är det med dig? ^^

Har ditt lov redan börjat?



~Idjjaa~