Kaos.

Tjolahopp!
Det är visst omöjligt för mig att uppdatera bloggen regelbundet.
So much to do, så little time, you know..

Idag har vi alltså snökaos.
Gör mig inte så mkt.
Faktum är att kaos beskriver dagen ganska bra.. den har varit.. knäpp, helt enkelt.
Men 2 dagar kvar att härda, sen blir de åka av!
Skidor alltså.
Uppe hos bästa mormor och morfar med vänner.
Underbart.

Idag väntar storhandling, om kära mammi lyckas ta sig in till stan vill säga.
Annars blire nog inte många knop gjorda gissar jag.

Går fortfarande och väntar på revisionen från försäkringsbolaget så jag kan gå och hämta ut en ny kamera, helst innan helgen!
 
Paramore förresten, har ni hört?
Ganska -> good shit <- faktiskt!


Bild från förra årets skridskoåkning.

Publicerat i
#1 / / Camilla:

Humöret pendlar alldeles för mycket just nu och jag mår inget vidare alls. rena berg och dalbanen. Nått maxgränsen! Hoppas det kommer lösa sig med att få en ny kamera och att storhandlingen gick fint. Härlig känsla det där ...



Puss hjärtat.

#2 / / Jennie:

Hoppas skidåkningen blir kul kul!! :D Kramar

#3 / / Mirre:

Vilken charmig blogg du har, läste på ditt år för 2009 också, det hände en hel del, men såg ut som du fann kärleken igen ju =D



Ha det gott

#4 / / Pauline:

Mirre: Tack söta du! :D Vad roligt att höra.

Ja kärleken fann jag verkligen. Är sjukt lycklig över den!

Trist att jag inte kommer in på din blogg. Min mail är [email protected], om du vill skicka lösenord?

Ha de bra!