Tjolahopp! Då var äntligen mina 8 dagar jo...

Tjolahopp! Då var äntligen mina 8 dagar jobbade och nu väntar 3 dagars ledighet. Ska bli såå skönt! Känns som semester. Håller just nu på att baka dessert till morgondagens festligheter. Det blir 3 rätters hos en kompis med ca 20pers. Ser framemot det jättemycket. Ska bli roligt att få göra sig lite extra fin! :) Vad ska ni göra? Måste verkligen fixa min dator snart så jag jan blogga ordentligt och lägga in alla bilder från julen och imorgon. Wellwell, får väl bli nästa vecka. Slänger kanske upp en bild imorn, annars får ni ha en riktigt trevlig nyårsafton!

Publicerat i
#1 / / sandra:

Jaha men det är väl skönt med lite omväxling kanske =) Ne du, jag köpte inget läppstift, får bli en annan gång! Hoppas du får en riktigt fin nyårsafton nu! Kramar :)