USA.

Hej hopp på kvällskvisten!
Har alldeles precis nu satt mig i soffan för att stanna ett par timmar.
Hade storslagna planer om detta inlägg.
Jag skulle fota mig med leksaks-dollar, resväskan, vad som..
Jag TROR att jag är färdigpackad. Om 4.5 timmar kommer mammi och hämtar mig sen bär det av mot flygplatsen.
Därför, tänker jag nu försöka slumra några timmar i soffan och ha lite kvalitetstid med min underbara älskling!
Kommer längta ihjäl mig efter honom!!!
Jag hoppas därför att ni har överseende med att jag inte hinner svara på några kommentarer ikväll.

På återhörande.

Mot


med första stopp San Francisco!

Publicerat i Vardag.
#1 / / Lillkusinen:

Ha det jättebra nu fina kusinvitamin! :) Var rädd om dig <3

#2 / / Emelie:

Tack sötnos.

Och VAD KUL att ni äntligen kommer iväg :D Ha det så himla bra nu och glöm inte att uppdatera ;) Stor kram!

#3 / / Camilla:

... SNART KOMMER DU HEM.