Rhodos!

Heej alla söta!
Bättre sent än aldrig. Men nu är jag hemma.
Med världens ångest.
Och världens förkylning.
Men det var det lätt värt!
Jag vill tillbaka!
Så sjukt mycket härligt folk!
Så sjukt härligt väder!
Och en helt sjukt fin fling!
Ååh, jag vill inte vara i det här landet!

Ta mig tillbaka!!!




#1 / / Camilla:

Om jag inte redan fått se bilderna har jag skrivit hur mycket som helst här. MEN det behövs inte. Jag förstår om du vill tillbaks. Kommer fler chanser. Väldigt snart kanske? Nu vet du iaf vart nästa resa ska gå om det finns planer på det :) Usch, ta väl hand om dig sweetheart. Gå och köp slemlösande på apoteket så du får upp allt skit som antagligen sitter i halsen, ... hosta är inte skoj. PUSSS!



Ang Lina. (umma) Antar att det bara är tillfället, om det inte är det ska jag höra av mig till henne.

#2 / / Jennie:

Tack så mycket sötisen :) Ja visst baar fyller man datorn med bilde haha..

Dagen var himla bra!

Åh så härligt du verkar ha haft det underbart! Nu ska jag kolla in alla bilderna! Längtar redan tills min resa :)

Hoppas allt är finfint med dig. Puss&kram

#3 / / Elin:

UNDERBARA bilder :D

#4 / / Erica:

Åh vad härligt du ser ut att ha haft! jag blir riktigt avundsjuk! :D Man får alltid någon schysst "vill tillbaka ångest" när man kommer hem :D Så sitter man bara och tittar på bilder och lyssnar på musik som påminner:D

#5 / / Camilla:

SUNSHINE!

#6 / / Camilla:

GRATTIS RARING! Hurra hurra hurra

#7 / / Camilla:

UPPDATERA HONEY. Uppdatera ...