Sommartid.

 
Heej!
Herregud, den här veckan har gått i ett. Inte för att vi gjort särskilt mycket, men vi har försökt vara ute så mycket det går och njuta av det härliga vädret. Och då blir ju första prio när man kommer in mat och alla vardagliga sysslor som hör barnen till så det känns verkligen som att allt annat stått till.
Sen har vi min hjärna som svämmar över av tankar, idéer, inspiration, barnens födelsedagar och påsk.
Vill så mycket och har problem med att sortera ut vad som är rimligt.
Något jag verkligen måste jobba på.
 
Hursomhelst, inatt ställde vi ju om klockan vilket väl ingen har missat, och därmed säger det ju sig självt att vi fick "sovmorgon". Barnen sov faktiskt liite längre än vanligt så det kändes som att det var mitt på dagen när vi åt frukost vid 8 hehe.
Annars har dagen flutit på som vanligt med alla mat- & sovtider men såhär i efterhand har den ändå känts alldeles för kort.
Så nu ska jag försöka skriva ihop det där sammarbetet jag nämnde tidigare i veckan och sen gå och lägga mig och ladda för ny vecka.
En vecka då vi får en 3-åring här hemma.
Hur sjukt är inte det!?