Accepterat läget.

 
Hej på er!
Hur har ni det?
Här håller vi oss hemma. Båda barnen är fortfarande snoriga så ja, vi håller oss bokstavligen talat hemma.
Men jag har  accepterat läget nu och därmed funnit någon slags ro i situationen.
Annars har jag varit så stressad det senaste när vi varit lediga och inte gjort någonting för det känts som att vi slösar bort livet. Men nu får vi ju inte, i alla fall inte förns barnen är helt helt pigga.
Men hur är läget då, kommer man vilja/få ta sig iväg? 
Det återstår att se.
 
Tack och lov är ju våren på ingång och idag tog vi oss ut, vilket bara det kändes som evigheter sen och var ute i 2h och tog mellis på altanen.
Snartsnartsnart är vi där varje dag och då även C kan springa fritt ute.
Idag var i princip första gången jag tog på honom ett par skor, så även om han nästan springer här inne nu så blev han stel som en pinne och förstod inte att han kunde lyfta på fötterna hehe..
Längtar även till familj och vänner och deras barn är friska så man kan träffas lite.
 
Nu ska jag skicka in varsin födelsedagsbild på barnen till JP. Hade bokat tid för fotografering igår, men avbokade den och försökte få till det här hemma istället.
 
TACK Blogg.se förresten som har utsett mig till veckans blogg och för de fina orden! Så roligt och oväntat och det var ju bara tur att jag hittade mailet som hamnat i min skräppost.
Nu känns det genast lite roligare med bloggen igen, men det är ju som alltid tiden som avgör hur det går att hålla i det.
KRAM på er alla iaf, gamla som nya. Ta hand om er så hörs vi när vi hörs! ♥
#1 / / Linnéa:

PERFEKT första bilden är!

Svar: Men tack <3
pauliinet.blogg.se

#2 / / Josefin:

Hej!
Första gången här, fin blogg du har! Baka är det bästa...
Mitt ytliga öga såg också dina byxor eftersom jag själv försöker hitta ett par snygga, ljusa. Vart har du köpt dem? :)

Svar: Hej!
Åh, tack snälla 🙏🏻
Tack! Dom är från H&M, 99:- 👌🏻
pauliinet.blogg.se