Alla Hjärtans Dag.

 
Ja, i fredags var det ju Alla Hjärtans Dag, vilket säkert ingen missade.
Vi hade bestämt att inte göra så mycket av det då det ändå sprutar pengar åt alla håll jämt så vi (jag och barnen) gjorde bara ett hemgjort kort med våra tumavtryck och dukade fram lite fika tills A kom hem.
Ja, vi var i en affär också där Millie fick välja en present till A och hon valde denna ballongen.
Sen skuttade hon runt hemma med den och sjöng "idag är det hjärte dag, idag är det hjärte dag" hela dagen hehe..
Hon är så himla fin ♥
 
Sen på kvällen när barnen lagt sig dukade vi bara fram lite charkisar med varsitt glas rödvin i sin enkelhet.
Jag gillar ju egentligen att fira det som firas kan, eftersom vardagen kan kännas så trist ibland, och förr på alla hjärtans åkte jag runt och lämnade present/blommor hos både föräldrar och vänner, men den tiden finns ju tyvärr inte riktigt nu.
Men jag hoppas att den återkommer någongång längre fram, för jag saknar min fixiga, överraskande och tänkande sida.
Nu hinner man ju knappt tänka några egna tankar alls så framförhållningen är lika med noll hehe..
Men två sorters praliner fick jag ihop i förra veckan iaf och passade på att svänga förbi pappas jobb med en ask när vi ändå var i stan :)
Hallontryffel & saltkolapralin. Och så tog vi fram Millies chokladbollar ur frysen med.