3 år.

 
Hipphipphurra för min älskade lilla tjej idag ♥
 
Jag hoppas så att hon haft en bra dag idag trots att vi bara varit hemma!
Vi fick iallafall sjunga för henne i morse och äta frukost tillsammans innan A åkte och jobbade.
Sen hade vi några timmar med bara lek/mellis/bad/lunch innan mamma/mormor kom och A kom hem från jobbet och då fikade vi och hade presentöppning.
Därefter lite lek med det nya, innan vi hämtade pizza och dukade upp hemmarestaurang i vardagsrummet där vi sen hade disco.
 
Det känns som hon hade en bra födelsedag och var glad och lycklig, och det var min tur att lägga henne idag så för mig kändes det fint att få ligga bredvid när hon somnade.
 
Nu ska jag stupa i säng, återigen senare än vad jag hade tänkt, men hoppas båda barnen sover gott hela natten i natt (det har vart stök på bägge i veckan) och kanske till och med kan låta bli att vakna innan 05.
Men vi får väl se.
Kram på er! 
 
#1 / / enna:

Men så söt!!! Grattis :)

Svar: Tack fina du!
pauliinet.blogg.se