Världens bästa lördag.

 
 
Hade iofs en skräpnatt, men vaknade upp till strålande sol och ändå glatt humör.
När det var dags för C's första sovpass tog jag med mig min älsklingstjej in till stan för lite egentid.
Vi gick på torget, tog mellis på La Vue och handlade lite snabbt.
Så himlahimla mysigt och vi hade det så bra.
Hon är så fin och härlig nu, och det är så roligt att konversera och umgås med henne.
Älskade, älskade unge - snart är jag mer din igen ♥

Sen åkte vi hem, grillade korv till lunch och sen har vi försökt få lite gjort ute.
Tvättat av altanen, rensat klart ogräs mellan alla plattor och försökt bli av med lite spindelnät runt hela huset hehe.
Vi har så sjukt mycket spindlar och nu när det är höst och löv och skräp far omkring och fastnar i näten ser det ju inte asmysigt ut :P
 
Slängde även på långkok som jag skrev om igår så lagom tills solen övergick i regn åt vi Bouef bourguignon och drack rödvin.
Ungarna var lite kaos just då, så inte riktigt lika harmoniskt som det låter, men gott var det :D
 
Imorgon visar min kalender Brunchens Dag så jag har bjudit hit familjen på just brunch.
Ska bli så mysigt och kul att få fixa lite!

Som ni hör är jag lite pepp på livet nu, men så blir det ju efter sånnahär dagar.
Tack livet!