DIY pappersstjärnor.

 
Ja, det är väl inte bara jag som gått igång på det här med att göra pappersstjärnor?
Jag är helt besatt och vill sitta varenda fri minut hehe.
Tur att jag inte har så mycket fritid kanske.
Ska prova att göra en snöstjärna någon dag också, men den tar lite längre tid vad jag förstått.
Men visst blir det fint!? 
Ska köpa lite mer papper när jag är i stan nästa gång.
 
Hej fredag!
Ja, det är väl nu man ska ta kväll och känna in helgen, och göra allt det där man tänker på på dagarna, men jag undrar mest när det är okej att gå och lägga sig.
Vi har haft två lite bättre nätter (med "bara" 3-4 uppvak istället för varannan timme), men min förkylning gör ju att jag ligger och hostar tiden mellan barnens uppvak, så idag har jag varit heeelt tömd.
Och så vet man ju aldrig hur kommande nätter blir.
Så nej, en halvtimme till kanske, sen får det bli natt.
#1 / / Bunny Therése:

Jag har också fått dille på att göra papperstjärnor, så mysigt och det blir så himla fint! Men nu är pappret slut här också, aj aj!

Svar: Haha, visst blir man manisk :PMitt papper är långt ifrån slut, ville bara ha lite fler olika haha
pauliinet.blogg.se

#2 / / Amanda (Swedish Passport):

Men alltså åh så fina! Nu blev jag också sugen på att göra egna, haha ;)

Svar: Tack snälla! Ja, gör det, superkul!
pauliinet.blogg.se

#3 / / Anonym:

Men så fina! Hur gör du dom? Går hemma o väntar på en liten o hade vart så mysigt att pyssla med😍

Svar: Åh tack! Kan försöka fota i veckan, men kolla annars "vitanyanser" på Instagram, finns video där :)
pauliinet.blogg.se