Mitt gyllene hjärta

 
Millie, min Millie. Du & jag genom livet ♥
 
 
Fick lite inspo i veckan och släpade med mig min stackars lilla familj ut till ett rapsfält förut idag för att ta några bilder.
Charlie satt och gallskrek i babyskyddet och efter 5 minuter var det något som inte gick 2-åringens väg och hon bröt ihop också hehe.
Men några fina bilder blev det allt.
Skulle dock vara kul att göra ett försök till någon kväll om vi får chansen, och kanske hinna prova lite mer och inte bara knäppa några snabba, det är ju verkligen såå vackert nu.
Någon som vet hur länge rapsfälten blommar? Visar ju tyvärr inget vidare väder framåt.
 
Annars har dagen varit superfin och förutom lite svettig och skrikig morgon innan fsk har båda barnen varit helt fantastiska, och likaså vädret ju.
Vissa dagar dippar man, och vissa är man smått hög på livet - som idag.
Får så mycket inspiration och idéer, sen är man ju tyvärr för låst för att genomföra ens hälften, men så är det, och det är ju bara en kort period.
 
Nu tror jag faktiskt lilleman har tagit natt så jag ska nog försöka bära upp honom och göra detsamma.
Imorgon är det fredag och sen helg igen, jösses så fort det går.
Nu väntar vi väl bara på sommaren och värmen.
 
Puss & godnatt
#1 / / Bunny Therése:

Fantastiskt söta bilder!

Svar: Tack snälla <3
pauliinet.blogg.se

#2 / / Sandra Kaun:

Oh så fina bilder!
Älskar rapsfält! Hade tänkt fotografera jag med men varje gång jag har en son på gott humör, lite tid över och ork så REGNAR det ju! Suck...

Svar: Tack snälla!
Ja, vi hade nog inte mer än 5 minuter innan båda skrek hehe, så efter förutsättningarna får jag väl vara nöjd. Men önskar det blir någon mer fin kväll så man hinner testa lite inställningar, och visa mannen (som alltid åker på att fota :p) hur jag tänker mig bildena. :D
pauliinet.blogg.se