Springfeelings.

 
Hur sugen blir man inte på att kunna klä sig tunnare såfort solen tittar fram som igår?!
Jag längtar sååå tills jag kan ha mina vanliga kläder igen. Allra helst shoppa allt nytt, men det kommer ju inte funka tyvärr.
Så trist att man kommer behöva tänka på att kunna amma ett tag till bara.
Amma går ju i mycket vanliga kläder iofs, så får försöka använda sånt, för let's face it - amningskläder är ju inte vackra.
Borde verkligen gå igenom min garderob sen och rensa konsekvent och skaffa en stil.
Önskar nog att jag hade sån stil som på bilderna ovan, men jag är verkligen kass på det där.
Och trots att man kommer ha några extra kilon ett tag och är tacksam och allt det där, så trivs jag allra bäst utan dom.
Sen behöver man ju inte (och kommer förmodligen varken hinna eller orka) göra sig iordning varje dag när man går hemma, men många dagar mår man ju bättre av att slänga på sig lite smink och annat än myskläder.
 
Suget är nog extra stort eftersom jag har jag en extremt dålig period just nu, och tror att jag alltid har det såhär års.
Hyn bara smular, man är blek, fransarna är i en dålig period i cykeln och är inte alls fina, ingen mascara hjälper, foundationen är i helt fel färg, magen är svår att klä snyggt och bekvämt och håret ska vi inte ens prata om.
Det är sååå sprött, gulnat och jag har redan fått den där "amningskransen" av bebishår runt hela skallen. Bläk haha.
Känner mig bara såå trött och glåmig.

Haha, det här skulle bli ett inspirerande inlägg tänkte jag, men det slog visst bakut när jag började skriva :P

Nu ska jag hur som helst stänga ner datorn och försöka få lite gjort och inte slösa bort hela dagen.
Ska hänga tvätt, packa BB-väskan, slå in lite presenter till Millie, och försöka plocka lite.
 
Hoppas ni har en fin dag!