Tjejkväll.

(null)

Heej! 
Nu har jag äntligen lagt mig på soffan. 
Känns som jag mest klagar men herregud vad det gör ont i kroppen denna graviditet. 

Fick jobba över lite idag men sen åkte jag rakt hem till tjejerna i mitt liv. 
A har en hemsk dag idag och började 6:30 och räknar med att vara hemma runt 23, så mamma hämtade Millie på förskolan idag. 
Dom lekte och hade så kul när jag kom och Millie sprang och kramade mamma och gosade flera gånger ♥️ 
Kan ju vara bland det finaste att se. 
Sedan vi vinkat av mamma/"bobbo" har hon också varit helt underbar och somnade sen snabbt. 

Nu har vi börjat natta henne i hennes nya säng och flyttat ut spjälsängen. 
Ibland sover hon hela nätterna, ibland får vi hämta henne lite ledsen och, som i natt, gnydde hon bara lite och så stog hon plötsligt vid min sängkant. 
Min stora lilla tjej! 
Hon är i en så fantastisk period nu och är så himla rolig när hon börjar prata och håller på med sina egenheter. 

Lite blödig för henne idag som ni hör. 
Hur mycket jag än längtar efter mini så gör det ont i hjärtat att veta att min tid med Millie kommer begränsas och att jag kanske inte alltid kan ta henne i min famn och ge henne 100 procent av mig. 
Men jag hoppas att det ska lösa sig bra och att hon ändå förstår. 
Och jag får ju lite extra tid med henne när jag går hem på gravpenning innan bebis kommer. 

Nu ska jag nog faktiskt gå och krypa ner.
Det kan inte bli fredag och ledig helg fort nog! 

Kram på er! 
#1 / / Jessica Högberg:

Så vackert du beskriver Er, god fortsättning <3

Svar: Tack! Tack detsamma <3
pauliinet.blogg.se