Pizza på stranden.

 
Sååå, ny tag hehe..
 
Idag hade vi bestämt att Millie skulle få åka till sin farmor & farfar en stund.
Hon älskar att vara där.
Abbe skjutsade in henne i morse och kom sen hem igen.
Han gjorde ett hästjobb med badrummet uppe, som blivit oacceptabelt äckligt, och jag försökte plocka lite här och var. Vi tvättade 3 maskiner tvätt och turades om med Charlie.
Så nu luktar det rengöringsmedel på hela övervåningen och vi har röjt/plockat undan massor bland Millies grejer så man kan gå här (tills hon vaknar imorn typ).
Så skön känsla och jag är lite pepp på vardag nu och förhoppningsvis hinna hålla efter lite bättre när hon är på fsk.
 
Sen bestämde vi att vi kör på den där pizzan på stranden ikväll istället så när Abbe hämtat hem vår lilla (stora) skatt packade vi in oss och åkte iväg.
Det slog oss ju aldrig att ta med en handduk dock ifall Millie ville bada, men som tur var hade jag slängt i ett par extra byxor i skötväskan för potträningens skull, och hon vadade ju ut i vattnet och lekte så tur var väl det.
 
Vet inte vad det är med mig, men jag vill liksom krama skiten ur de sista sommardagarna för att inte gå miste om något i onödan innan höst och vardag faller på.
Man vet ju aldrig när sista sommardagen kommer, så får försöka passa på.
 
Nu sover båda barnen så vi ska väl försöka göra/se något tillsammans innan det är läggdags även för oss.
 
Kram på er och hoppas ni haft en fin helg!