Måndag.

Äntligen börjar hans rivmärken i ansiktet läka. Stackarn har strumpor på händerna mest hela tiden för att inte riva sig mer.
 
Hej måndag och hej påskvecka.
Här rullar livet på.
Igår var en lite sämre dag med mycket bebisskrik, bärande, 2-års trots och två bryt för mig hehe.
Men på em åkte vi ut till papi & M en sväng, var skönt att komma hemifrån.
Natten har varit väldigt bra, och hittills dagen också.
Lillebror sover mest hela tiden och Millie har varit gladare.
Vi var ute en sväng förut allihop och invigde även dubbelkörning med vagnen.
 
Annars händer det inte så mycket. Dagarna rullar på och allt man ska ta sig för tar ju sin lilla tid. Vi försöker väl låta det göra det och uppskattar att vi är hemma allihop och kan turas om. 
Jag vet att det alldeles för snart kommer vara dags för A att jobba igen, och då blir det väl full rulle med 2 barn mån & fre och lämning på fsk dagarna däremellan.
Det blir en utmaning.
 
Verkar som att blogg.se haft en krasch förresten? Och något har hänt med layouten. Ser ut som på mobilen nu när jag öppnade datorn, vilket är trist eftersom bilderna blir mycket mindre.
 
Uppskattar ni förresten sånnahär små uppdateringar, även om det är med mobilbilder?
Känner att jag mest skriver dagbok, men det var ju därför jag skaffade bloggen för hundra år sedan och just nu är det ju såhär livet ser ut :) 
Publicerat i Vardag.