Ljuvliga måndag

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Heej soliga, höstiga, lediga måndag! 
Vilken dag so far va! 
Jag vaknade kl 06, och då sov Millie än. 
Låg och drog mig en stund men gick sen ner och satte på kaffe. Samma stund jag tryckte på spisen till min gröt vaknade hon - 6:50!! 
Kan ni förstå?! Så skönt och välbehövligt för oss båda. Hon vaknar ju i princip alltid mellan 4:45-5:15, och även när vi ska till dagis är det den tiden som gäller, så det var bra tajmat av dig idag Milliemus ❤️ 

Att solen skiner gör ju inte det hela sämre. Perfekt höstdag idag enligt mig, med krispig luft. 
Vi hade dock bokat in en fika hos min farmor & farfar på fm så vi har inte hunnit vara ute något än, men ska se till att vi kommer ut en sväng efter hon sovit nu. 

Jag ska göra ett litet ryck och fortsätta städet vi drog igång igår. 
Hemmet har verkligen släpat efter det sista och jag skäms för hur det har sett ut. Kaos och dammigt överallt! 
Jag trivs egentligen inte då, men har verkligen inte orkat eller hunnit det sista. 

Ikväll ska jag iväg och träffa M en sväng, ska bli så mysigt! 
Men det får vara min aktivitet denna veckan, sen måste vardagen få bli prio med städat hem och ordentligt lagad mat och bra med sömn. 
Jag behöver sånna veckor också.

Nåja, hoppas ni har en härlig måndag! 
Kram 
Publicerat i Vardag.
#1 / / iseedee:

Vilken mysig start på dagen ni har haft! =)

Svar: Verkligen =)
pauliinet.blogg.se