Underbara höst.

 
Min fina lilla tjeja.
Blir så irriterad på mig själv att jag inte övat mer med kameran. Tänk vilka bilder man kunnat ta i detta underbara väder!
Men det blir ju liksom inte att man ger sig ut och bara testfotar.
Och nu är inte Millie så lätt att öva på längre som inte står still en sekund, helst inte tittar in i kameran och oftast gör nån rolig min när hon väl gör det hehe.. Nåja.

Idag stannade jag i stan i efter jobbet och mötte upp två vänner på fika.
Var alldeles för längesen vi sågs som vanligt (inte sedan bröllopet?!?!?!) men lika mysigt som vanligt.
Blev hemifrån 5:50-19:10 så hann inte ens träffa min skrutt ikväll.
Det känns dock i kroppen att det är måndag och eftersom jobbhelg väntar blir det en lång vecka, så nu ska jag gå och krypa ner.
 
Natti, hoppas ni haft en fin måndag! 
#1 / / Emelie:

Ja, den här hösten är verkligen underbar!

#2 / / anneli:

Man ser verkligen glädjen i henne :)

Svar: Hihi jaa, det var en bra fotodag ;)
pauliinet.blogg.se