Must be the fucking flu

(null)

Ja... här ligger jag än. 
Det här är ingen vanlig förkylning. Måste vara influensa eller nåt. Har varit hemma från jobbet hela helgen och i princip bara legat här eller i soffan och sovit/vilat, och jag har fortfarande feber och är supertung i huvudet och tjock i näsan.
Det ger sig liksom inte. 
Kände mig piggare igårkväll och imorse och tänkte jag skulle jobba imorgon, men nu rasade jag igen, så nej, sjukanmälde mig även imorgon. 
Har redan fler sjukdagar sen jag kom tillbaka än på mina första 3 år på jobbet. 
Är det såhär det är med småbarn?! 
Känns skämmigt, men jag kan ju inte göra mer än att vila?! 
Ska iaf passa på att göra just det nu när Miliie sover. 
Jag har ju ordinarie ledig dag idag så hon var inte schemalagd på dagis, men mamma har vart här en sväng och lekt med henne och avlastat mig. 
Världens bästa mamma/mormor ❤️ 
Hur tackar man??? 
Publicerat i Vardag.