Ledig torsdag

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Heej! 
Idag har var det ledig torsdag före jobbhelg. 
Blev inte mycket sova ut, men vad mycket längre på eftermiddagen man har energi jämfört med när man jobbar och typ vill gå och lägga sig kl 16 hehe. 

Hade bokat dejt med Alex & Tyra så runt 9 styrde vi bilen mot Habo. 
Blev som vanligt bortskämda med trevligt sällskap, lunch & fika ❤️ 

På vägen hem tänkte jag att det vore fint att passa på att stanna till i bokskogen då det var så härligt väder. 
Det tyckte inte Millie. 
Jag fick inte sätta ner henne på marken. Hon bara klamrade sig fast vid mig och pillade på mina öron (som hon alltid gör när hon myser/är trött och ville ha nappen). Provade flera gånger och kastade löv och försökte leka men hon började gråta varenda gång jag släppte henne. 
Så typiskt. Får försöka åka dit någon annan dag snart när det är fint väder och ta med stora kameran också. 

Väl hemma myste vi lite och sen var hon nästan som vanligt, men överlag har hon varit så klängig på mig idag. Som en magnet. Så konstigt när jag annars tycker att det släppt det sista. 

Hursomhelst, jobbhelg väntar som sagt så får se om det blir tid för något annat än det, men annars hörs vi väl på måndag eller så. 

Kram på er