Hemma.

 
Heej!
Bilderna är tagna igår morse, och idag sitter jag hemma i soffan med ett gråmulet väder utanför.
Livets kontraster ändå.
Abbe & Millie åkte till farmor & farfar strax efter 9, och jag har inte kommit upp ur soffan än.
Vi var hemma typ 23:30 inatt och vaknade strax innan 8, då vi även väckte Millie för att ställa tillbaka tiderna till vardagen på måndag.

Upptäckte igår när vi tog bilderna att det hänt något med min kamera. Ser ni att det är som en vit strimma i mitten/högerkanten? Vad kan det bero på? Har det kommit vatten på kameran eller nåt? Den har legat mycket under vagnen, men vi har inte haft något superblött där, men kanske kommit emot något badplagg eller så? Men det blev bara så i motljus... ?
 
Nu ska jag iaf hänga tvätten och slänga i en ny maskin, duscha av mig och åka och handla lite.
Känns lite taskigt att jag inte följde med till svärisarna, men känns väldigt skönt att få tvätta upp, andas ut och packa upp och plocka iordning lite i lugn och ro.

Hoppas ni har en fin lördag! Kram