Bröllopet - Bröllopsmorgonen.

Dagen innan den stora dagen var vi i lokalen och fixade halva dagen.
Sen hem och duscha, packa lite och pussa hejdå på min unge och min blivande man, för att sedan bli upplockad av mina tjejer ♥
Jag hade bokat hotell till oss natten innan så vi kunde äta hotellfrukost och bli fixade tillsammans. Så till hotellet kom även bästa T & J som gjorde vårt hår och smink.
Tyvärr kunde man inte få frukost på rummet så tidigt som vi önskade, men det var kanske lika skönt att ha det avklarat innan. Det blev ju dessutom lite trångt på rummet med 6 tjejer där ;)
 
Mina tärnor fick varsin rosa box med en liten present, och även jag fick  en present av dem, ett armband som jag givetvis bar på den stora dagen.
 
 
Sen sattes det igång. Jag googlade vigslar för jag visste helt ärligt inte säkert hur det skulle gå till i kyrkan haha.
Och så skålade vi i bubbel såklart!
 
Hur vackra är dom inte?! Mina vänner och tärnor ♥
 
 
Trots att det började bli lite bråttom hann vi ta några hoppbilder i sängen innan vi bytte om hehe..
Såklart hade jag önskat att vi hade 30 min efter att vi var helt klara att andas och känna in allt. Men fungerar det så på någons bröllopsdag?!
Det blev givetvis full fart iväg..
 
Klänningen instoppad i bilen och dags att möta upp brudgum, bestman och fotograf.
 
 
Insåg att jag inte lagt upp någon bild på klänningen i sin helhet, så jag håller på det lite till och inväntar bilder från fotografen.