Vardagslyx

(null)

Heej på er! 
Idag efter jobbet var det dags för vardagslyx hos bästa Thess. 
Supernöjd som vanligt! 
Och hur bra tajming var det inte efter ännu en strulnatt?! 

Hämtade in Millie till oss vid 01:15 och hon somnade inte om ordentligt förns runt 03. 
Jag orkar inte mer.
Men hon har blivit väldigt snorig igen, hostar lite och kändes nästan lite varm i morse, så det kanske berodde på det? 
Hoppas hon får sova ordentligt inatt iaf och kan ta lite sovmorgon imorgon när vi är lediga. 

Känner redan nu hur min ena näsborre täpper igen och halsen killar också. 
Inte så konstigt när hon legat intryckt i mitt ansikte och flåsat halva natten.
Orkar inte det heller. 
Har aldrig varit förkyld såhär mycket och tätt som under denna graviditeten. 
Och än är det nästan 4 månader kvar hehe. 

Nåja, ska lägga mig nu och sova så länge jag kan så hoppas vi att vi alla är piggare imorgon. 

Kram! 

Publicerat i Vardag.