100 dagar kvar.

(null)

Hörni, idag är det 100 dagar kvar tills bebis är beräknad. 
Tiden går snabbt! 
Och det blir inte så mycket gravidsnack här heller, men blir väl så med andra. 
Man har ju lite fullt upp nu :) 

Jag är iaf i v26 och går in i vecka 27 på tisdag. 
Har fått turen att må väldigt bra även denna gång men är tröttare än sist, har mer ont i kroppen/ryggen och har ju blivit större tidigare denna gång. 
Redan gått upp nästan 10 kg, så jag hoppas inte det smäller till alltför mycket mer på slutet hehe.. 

Men idag har jag haft mycket mer energi än igår och varit väldigt glad. 
Det hänger nog ihop med det glada beskedet jag fick igår! 
Ska jobba på imorgon med innan det är dags att fixa och förbereda inför nyårsafton då vi får gäster. 
Ska bli mysigt! 

Nu ska jag se om jag hinner plocka lite innan man & barn kommer hem från svärisarna. 

Kram på er! 
#1 / / En ny läsare:

Vad stod det på lappen i det röda lilla paketet?
/Från en ny läsare som hittade din blogg av en slump

Svar: Hej! Och välkommen hit :) Kan tyvärr inte skriva det här eftersom pappa och hans fru inte vill veta och är här inne och läser hehe :)
pauliinet.blogg.se