Bröllopet - Vigseln.

Alltså  w o w!!
Vilka fantastiska bilder vi fått från fotografen.
Han har fångat allt så otroligt bra!
Vi har fått närmre 200 bilder så jag vet inte vart jag ska börja, men bestämde mig för att börja med det "tråkigaste" - vigseln, så är de finare bilderna kvar till senare tillfällen :) 
 
Vi hade tänkt att Millie skulle gå själv in med de andra näbbarna. Men det gick inte alls så hon fick åka snålskjuts med pappa :)
 
Att hon ändå gick till min mamma utan gnäll och satt där hela vigseln var ju lite av ett mirakel!
 
High 5 med Viggo :)
 
 
 
 
Kyrkan var ju fint och allt, men ska vi vara helt ärliga är ingen av oss särskilt bekväma där.
Och det var absolut inte svalt utan det enda jag kunde fokusera på under vigseln var hur jäkla varmt det var och att jag hoppades innerligt att det bara var svett som rann nerför benen hahah.
 
När vi skulle gå ut började jag gå medans J fortfarande la ut min slöja så jag höll på att dra av allting ;P
Sen kramade vi om alla underbara fina människor, släkt och vänner, som tagit sig tid att dela vår dag ♥
Tacktacktack alla som kom!
 
Efteråt gick vi åt sidan lite för att ta några foton med näbbarna.
Millie skötte sig som en ängel i kyrkan men här var hon inte särskilt glad så tyvärr blev det knappt någon bild alls på henne, eller henne & mig, eller henne & hennes kusiner.
Himlans tråkigt, men en ledsen tjej på bilder hade ju inte vart bättre.
Jag hann ta någon på alla näbbarna tillsammans med mobilen innan kyrkan iaf.
 
Här kom sedan det enda märkliga på hela dagen.
När vi hade fotats klart och skulle gå upp till bilen hade folk redan börjat åka därifrån. Så det var nästan bara A's släkt som var kvar och vinkade av oss.
Jag kanske bara har fått för mig att man alltid vinkar av brudparet (?), men det var ju tråkigt för svärfar som inte fick visa upp sin bil.
 
Nåja, dagen var annars helt perfekt och nu skulle vi iväg och fotas lite ensamma innan det var dags för middag och fest - som kommer i ett (eller flera) annat inlägg.
 
Ps. Jag vill göra en fotobok från dagen och tar givetvis tacksamt emot alla bilder som kan gömma sig i folks kameror och mobiler, så släng gärna över det på fb om ni har :)