Majsplockning.

 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
Men hallå hörni!?
Vilket pangväder vi haft idag!
Vi har maxat dagen med stadsparken på fm, sen hem för lunch & lunchsov (vilket tajmade och båda barnen sov samtidigt så vi kunde ta kaffe i solen i 30 min!!!), och sen mellis på Grafit Grå följt av majsplockning innan vi åkte hem för middag, som vi åt ute!
Och majs - det är ju alltid gott, men vi slängde på några av de egenplockade på grillen till middagen och herremin! Det får bli majs hela nästa vecka! Hehe!

Mysig liten utflykt, även om Abbe nog trodde att jag & Millie gick vilse inne i fältet för att vi aldrig kom ut haha. Men vi lyckades nog gå upp på en "dålig"gång och det tog jättelång tid innan vi hittade bra majs.
Men tror hon tyckte det var kul att springa runt där i djungeln.
Tyvärr hade de flesta solrosorna blommat över, och att hinna ta foton i lugn och ro som matchar min vision får jag ju bara lägga ner en god framåt tror jag hehe.
 
Nu väntar jag ner A från nattning och sen får vi se hur länge vi blir uppe.
Natten var ingen hit och C hann vakna 2 ggr innan jag lagt mig, sen kunde jag bara inte somna och sen vaknade han 23:30, 00:51, 02:05, 04:28 och 05:15. Då kunde inte jag somna om så vid 06 gick jag upp. Runt 06:30 vaknde Millie och C drog till och sov till nästan 7:30. Händer ju inte superofta och i veckan har ju han vaknat 5:15-5:30 så så typiskt att jag inte somnade.
Hoppas på en bättre natt i natt, men vi får väl se..
 
Nåja, ska gå och göra mig iordning så jag är klar ifall kvällen blir stökig.
Kram på er och hoppas ni haft en fin dag i det ljuvliga vädret! 
#1 / / Annie:

Kul med majsplockning! :)

Svar: Ja det var mysigt ☺️
pauliinet.blogg.se