Vilding!

(null)

Tjingeling! 
Ville bara titta in en snabbis innan jag stupar i säng. 
Veckorna går ju så snabbt, och imorn är det redan fredag och Millie är hemma med oss igen. Får se om vi hittar på nåt eller blir hemma. Har ingen plan ännu. 

Idag bar jag iväg med soffbordet iaf. 
Den här lilla krabaten är helt sjövild och som att det inte räckte med att han började krypa för längesen och jagar mig överallt så har han nu börjat sätta sig på knä och dra sig upp och ställa sig upp mot möblerna. 
Bara 6 månader gammal. 
Det kanske inte är så tidigt (?) men eftersom Millie satt på rumpan från 5 månader tills hon ville upp och gå med hjälp av oss vid 8 månader och i princip aldrig kröp så är detta något helt nytt för oss, att behöva jaga och passa varenda sekund. Törs inte ens springa och kissa utan att ta med honom för att han inte ska hinna slå sig. 
Som att det inte var intensivt nog med omställningen till 2 barn hehe. 
Den här killen är inte still en sekund! 

Pepparpeppar har han ändå börjat sova till 00-01 innan första uppvaket många gånger så jag ska skynda i säng nu så jag hinner somna. 
För sen efter det vaknar han nog typ varannan timme och håller alltid på att stöka mellan 4-5 typ. Och så kommer ju ofta Millie upp vid 5:30, så ja, det finns absolut ingen vits med att sitta uppe och uggla. 
Natti ❤️