Psykbryt

Kjolen - en konstant svettig 2-barns mammas bästa vän hehe..
 
Hej!
Ja, där kom det - mitt första riktiga psykbryt. Vet inte varför det brast just idag för natten var helt okej, men idag rann det över och jag bröt ihop.
Charlie bara skrek och gick inte att släppa och samtidigt ville Millie ha uppmärksamhet och drog i mig och sa "Mamma leka Mimmi" typ 1000000 gånger.
Det var nog känslan av att inte räcka till och att jag faktiskt inte redde ut det idag som blev för mycket. 
Dessutom hade jag glömt att fsk var stängd igår, Abbe kom inte hem förns 17:30 idag (han brukar komma runt 15) och han ska iväg på lördag, så det blev så mycket tid själv med båda barnen denna veckan och det är kämpigt eftersom Charlie är missnöjd och skriker så mycket och Millie knappt får någon tid.
Tur man har bästisar i samma sits man kan skriva av sig till och få massa förståelse, pepp & kärlek ifrån ♥
 
Hursom helst, efter skrik och psykbryt somnade han äntlligen vid 16-tiden och jag kunde lägga honom i vagnen och leka med Millie i lekparken i nästan 1h.
Sen sov han ända tills nu klockan 8. Stackarn var väl helt slut.
Får se hur natten blir hehe.
 
Imorn har vi bvc igen och C ska få rotavaccin, så hoppas inte han blir dålig i helgen.
Minns att Millie sov en hel natt efter att hon fått det så kan ju hoppas på det.
 
 Nu börjar det stökas här igen så ska stänga ner och invänta att vi tar natt.
 
#1 / / Jenny :

♥️

#2 / / Jenny :

♥️

Svar: ❤️❤️❤️
pauliinet.blogg.se