VAB

 
Heej!
Då var min allra första VAB-dag till ända.
Abbe har vabat 1-2 ggr och utöver det har Millie lyckats vara sjuk på mina lediga dagar eller på helgerna. Tur i oturen.
Tycker iaf att hon varit väldigt pigg idag och ögonen var mycket bättre.
Dock snorar hon och direkt när hon hade somnat efter lunch började hon tokhosta och vaknade redan efter 30 min. Gick upp och låg hos henne i 40 min till, men hon somnade aldrig om.
Såå, jag hann diska, göra kaffe, ta ett bett i chokladen och öppna datorn i princip. 
Hoppas hon sover bättre imorgon så jag kan få lite gjort ;)
 
Imorn ska jag f ö till barnmorskan igen. Ska bli kul att se hur allt ligger till och få höra hjärtljuden igen ♥
 
Förhoppningsvis beställer jag ny kamera innan veckan är slut också, ska bara ta det där svåra beslutet och bestämma mig för vilken :/ 
 
Kram på er!