Nyårsafton

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Hej på er! 
Då var det nytt år och även årets första arbetsdag är gjord. 

Vår nyårsafton blev supermysig och alldeles lagom. 
Maten blev god, småtjejerna var ursöta när de lekte och jag hade jättetrevligt, OCH höll mig vaken ända till efter 01! 

Tyvärr la min kamera av (för gott verkar det som :( )när jag skulle fota förrätten så mobilen står för de flesta bilderna. 
Och Millie ville inte ställa upp på bilder heller men hon var så gullig i sin glittriga kjol. 

Vi har verkligen varit dåliga på att umgås med folk i höst men hoppas det blir lite mer häng när jag gått hem, och även i sommar, trots en ny liten människa i familjen. 
Är det inte ett bra år att ha ett nytt år så säg! 

Hoppas er nyårsafton var fin och att det nya året startat bra ♥️