Ledig torsdag.

(null)

(null)

(null)

(null)

Vilken pangmorgon! 
Strålande sol, krispig luft och ett vitt täcke som vi vaknade till igår. 
Millie tog dessutom sovmorgon till 6:45 så det tackar jag för! 

Har varit extremt trött och omotiverad i veckan, därav inget bloggande. 
Plus att min kamera är sönder. 

Nu hade jag dock tänkt festa till det och blogga från datorn men samma sekund jag slog upp den vaknade Millie. 
Fattar inte. 
Hon vaknar nästan alltid 13:15 nu för tiden, på en sekund och är ledsen. 
Vi brukar gå upp och lägga oss bredvid och då somnar hon oftast om tills vi får väcka henne vid 14. 
Så här ligger jag nu. 
Vet inte om jag ska försöka smyga ut eller ligga kvar så hon inte vaknar igen. 

Hursomhelst, efter frukost började vi dagen på Ica maxi, sen hem för mellis och sen bylsade vi på oss och gick ut en timme. Åkte snowracer, gungade och åkte rutschkana. 
Millie skrattade högt äntligen och vi hade så kul ♥️ 
Såå tacksam att jag snart får mer tid med henne igen. 

Annars hade jag tänkt göra lite nytta nu, men det gick ju sådär. 
Har en sååå lång lista med saker som ska fixas/röjas sen när jag gått hem innan bebis kommer. 
Det hinner jag väl då, men ja, ni vet, när saker hänger över en och man inte får nåt gjort....
 
Publicerat i Vardag.
#1 / / Sara Ekman:

Underbar morgon igår :)