V. 32

(null)

(null)

(null)

Heej! 
Då trampar vi in i v32. 
På fredag är det "bara" 2 månader kvar. 
Om jag hade en typisk skit-måndag igår så har det kompenserats med en väldigt bra tisdag. 
Inte trött och sur och jobbdagen gick i ett nafs.
Dock åkte jag på en läggning på 1h 15 min, suck! 
Hon var såå stissig och började hosta massa och satte sig upp och ville dricka varje gång. 
Hon var ju sjuk och hemma förrförra veckan, tillbaka & pigg förra veckan och efter fsk igår kom hon hem snorig igen. 
Hoppas vi klarar veckan utan vab iaf, sen kan jag ju ha henne hemma, även om jag ser fram emot egentiden. 

Har för övrigt haft väldigt mycket sammandragningar idag, det har jag inte känt av så mycket innan, så det ska bli väldigt skönt att få chans att vila och ta det lugnt efter denna veckan. 

Nu ska jag nog lägga mig, har en känsla av att natten kan bli stökig. 
Kram på er! 
#1 / / Jessica:

Vilka fina bilder!! Tummar och tår att du slipper sjukling!

Svar: Tack snälla du <3
pauliinet.blogg.se