Tisdag - vecka 34 och tvättstugeröj.

 
Hej tisdag!
Då har jag lämnat Millie på fsk och satt mig med lite mellis framför Nyhetsmorgon.
På schemat idag står att röja och fixa iordning i tvättstugan, men kände att jag behövde mjukstarta lite, är så sjukt trött.
Har insett att det nog är bäst att bara ha en punkt på "att-göra-listan" varje dag jag är hemma för efter förra veckan blev jag så stressad när jag inte hann allt jag tänkt på en dag.
Och kroppen har ju bättre och sämre dagar med.
Så även om jag ska iväg både imorgon och på torsdag så får jag vara nöjd om tvättstugan blir gjord idag.
 
Går in i v. 34 idag, så det är ju ändå 7 veckor kvar till BF, men det vore skönt att bocka av allt tråkigt så man kan njuta det sista, men det löser sig alltid. Är ju inga viktiga saker om man tänker efter, mest att det vore väldigt skönt att veta att det är städat och rensat ordentligt innan bebisen kommer.
 
Nåja, ska surfa lite grann och sen sätta igång.

Kram på er!