Sunday

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Mycket snöbilder nu, men man får ju passa på. Himla vackert ändå. Hoppas det ligger kvar när min nya kamera kommit! 

Hej söndag! 
10h jobb igår gick förvånansvärt lätt, och när jag slutade köpte jag med mig kinamat hem. Så gott! Och mycket, så det blir det till kvällsmat idag med. 

Millie slog någon form av rekord idag och sov till 8! Hon tassade upp runt 5, så från det låg jag inne hos henne, men ändå. 
Hörde dessutom att Abbe gick ner vid 7:30 så när vi kom upp hade han fixat frukost med kaffe & äggröra & bacon. 
Sen bylsade vi på oss och tog oss ut. Missade tyvärr solen men var ändå skönt. Var ute 1,5h, så nu när Millie sover chillar vi med varsin kopp kaffe. 

Tänk hörni, nu har jag bara 4 arbetsdagar kvar. Slutar dessutom 14 hela veckan så det kommer nog gå snabbt. 
Känns nästan lite vemodigt, men mest skönt och lyxigt såklart! 
Sen ska jag ta tag i att rensa bilder & dator och lära mig nya kameran så ska vi se om det kan bli lite bättre här inne på bloggen :) 

Hoppas ni alla har en fin söndag ❣️