Måndag.

Gårdagens långa lyxfrukost i lugn och ro ♥
 
Hej!
Då var det måndag igen.
Var som sagt i Linköping i helgen och firade min kusin ca ett år för sent.
Vi myste mest runt och i lördagskväll var vi på Blue Planet Live in Concert.
 
Tyvärr vaknade Millie runt 4 i lördags och somnade aldrig riktigt om, och sen var vi uppe till nästan 00:30 så även om jag slapp bli väckt igår vaknde jag 7:30, men är helt förstört trött.
Idag var det såklart upp 05 också, och jag har ganska ont i kroppen efter helgens både promenerande och stillasittande. (Usch, jag är verkligen gravid denna gången och börjar bli en såndär jobbig jävel som bara gnäller, men det är så mycket tyngre den här gången)
 
Idag på fm har jag & Millie varit hos min farmor & farfar en sväng. Farfar ska in på korttidsboende imorgon, så vi passade på att hälsa på innan det.
I eftermiddag blir det kompishäng, så nu, sista stunden Millie sover ska jag nog sätta mig ute i solen en stund och bara vila.
Har lyckats planera in lite mycket denna veckan, men imorgon ska jag bara vara hemma hela dagen och försöka ta tag i städpunkterna på min "grav-ledig-lista" medans M är på fsk.
Nu orkar jag faktiskt inte.
 
Kram
Publicerat i Vardag.