Bump is real

 
 
Alltså hur stor ska magen bli den här gången?! 6-7 veckor kvar liksom hehe..
 
Heej!
Vilken underbar dag det varit! Känns som att jag lyckats "sova ikapp" sedan helgen och har varit ganska pigg idag. Strålande sol gör väl sitt som vanligt med såklart.
Efter att jag lämnat Millie på fsk i morse styrde jag bilen mot Habo och Alex för några timmars häng innan vi båda skulle hämta barn igen.
Blev bortskämd med god lunch och fika som vanligt. Och kvalitetstid såklart ♥
 
Sen kom mamma och hängde här en stund och vi tog med oss mellis till lekparken och var nog ute över 1h. Kallare än man trodde som vanligt, men såå härligt med sol!
Sen har det varit vanliga vardagsbestyr och strax innan nattning drog A iväg för att träffa lite kompisar så nu sitter jag här och ska nog ta lite fruktsallad och slänga på något att titta på.
 
Imorgon ska jag till BM. Ska bli spännande att se om hon känner hur bebisen ligger, för jag får inte riktigt ihop det. Tycker fortfarande det sparkar och rör sig lite överallt, och mest runt naveln, vilket jag tycker känns långt ner?
Skulle ändå gissa, och hoppas, på att h*n ligger med huvudet neråt och tvärtom hur Millie låg, då det alltid hickar på motsatt sida jämfört med henne, och om jag minns rätt är det genom ryggen man känner hickan? Isåfall skulle fötterna vara på vänstersidan den här gången och det är även där det gör ondast och liksom "kommer ut" små knölar ibland och det känns som jag har ett blåmärke invändigt där för att det alltid sparkar på samma ställe.
Men vi får se imorgon som sagt. 
Ska även bli intressant med yttligare ett SF-mått så jag kan se hur mkt det skiljer jämfört med Millie.
Känns ju som att jag är tio gånger större och tyngre denna gången hehe..
 
Hoppas ni alla har haft en fin dag iaf!
Kram!  
#1 / / Rebecka Karlsson:

Åh så vacker du är! Låter som att du och jag har BF rätt så tätt, jag är beräknad 2 april. Mycket fin blogg har du! Kram ✿

Svar: Tusen tack fina du 💕
Ja, det har vi ju då. Jag är beräknad 8/4. Storasyster blir 2 den 2/4 så hoppas att dom får varsin dag 🙈
Kram!
pauliinet.blogg.se

#2 / / ullie:

så fin du är
såg dej på första sidan tyckte det va skoj med någon lite närmre mj :D bor i huskvarna öxnhaga
fin tjej ni har kram ullie

Svar: Tack snälla du! 💕
Jaha, vad roligt!
Ha en fin dag! Kram
pauliinet.blogg.se