Lillördag, eller minifredag.

Nice, det var verkligen fina dagar ♥
 
Hej!
Självklart känns det tungt med väntande jobbhelg, men imorgon är jag ledig och det känns så oerhört skönt.
Ledig tillsammans med min lilla trollunge.
Papi & M, som faktiskt precis varit i Nice, har semester veckan ut så vi ska åka dit och hänga lite.
Blir mysigt.
 
Insett hur lite tid (och ork!) det blir för sig själv, hem och hushåll, aktiviteter och bloggen nu när jobb och allt är igång, och det slog mig att jag har både bröllopsbilder och bilder från Nice som ligger på lager.
Jag tycker det känns trist att publicera sånt för långt efter, men kanske hellre det än inte alls?
Det är ju för visso det enda jag har att blogga om under veckorna, för det händer inte mycket annat än trist vardag,

Hur gör ni andra småbarnsföräldrar när vardagen är igång?
Är det bara hem och pusta ut, laga middag, nattning och sen stupa i säng själv, eller har ni och ert barn ork och idé till någon akivitet?
Tanken har ju slagit mig, särskilt nu när det varit så fint väder, men vad sjuttan hittar man på förutom att gå bort till lekparken?
Jag är verkligen såå dålig på att komma på saker att göra.
 
Nåja, nu ska jag ta lite kväll och sen hoppas att Millie, liksom natten till igår sover hela natten hos sig och sover tills strax efter 06.
Det är lite varannan natt på fröken på att sova hela natten eller vakna runt 01 och sen nästan ta en timme på sig att somna om igen.
Inte konstigt att man är trött...