En bättre onsdag.

(null)

(null)

Hej! 
Vilken onsdag. Mycket på jobbet och lite sen hem, men efter dusch och mellanlandning plockade Alex upp mig och så mötte vi upp gamla Berra-gänget på Kajen 23. 
Har inte träffat dom andra tjejerna på säkert 5 år, men vad vi har skrattat och haft roligt! Vilka minnen vi har från tiden då vi jobbade tillsammans. Underbart! 

Och vilken pizza. Tog tryffelpizzan och det var nog på riktigt den godaste pizzan jag någonsin ätit! 
Toppenkväll! 

Nu ska jag gå upp och lägga mig. 
Imorgon har jag tagit ledigt åt hela familjen. 
Millie ska vara hos sin farmor några timmar och jag och A ska iväg på dejt på tu man hand. 
Ska bli så mysigt. Och välbehövligt. 
Vi är så dåliga på att dejta/göra saker tillsammans själva. 
Självklart har jag dåligt samvete över att lämna Millie när vi ändå är lediga, men det är ju bara en stund och vi behöver det! 

Hur är ni? Är ni bra på att komma iväg på saker själva utan barn? Eller har ni några andra bra tips för att liva upp förhållande och vardag? 
Jag känner redan att vardagslunket är igång och att man så lätt fastnar.. 
Publicerat i Vardag.