Bröllopet - fotografering (2)

Heej.

Jag vet att det nu gått över 2 månader sedan vi gifte oss och ni har inte fått mycket bilder.
Dels för att inskolning, jobb och vardag drog igång, och dels för att bilderna först måste minskas ner för att gå att publicera, så jag har inte orkat.
Men nu kollade jag igenom dom en sväng igen och tänkte att jag kör några stycken.
Sjukt vad avlägset det känns plötsligt, och det känns verkligen vemodigt att det är över och aldrig kommer igen.
Det var verkligen såå roligt att gifta sig! Jag önskar att vi någon gång kommer ha en liknande stor fest åtminstone, eller som jag sagt - ett-årig bröllopsfest-efterfest, bara för att få samla alla igen och hinna umgås - för det hann man faktiskt inte.
 
Hursom helst, efter vigseln åkte vi ju iväg en sväng själva och fotades lite till, innan vi anlände till mingel och fest, så här kommer några av de bilderna :)
 
Himla synd att gräset var helt sönderbränt, men det var ju den sjukaste sommaren ever!
 
Lite muppig bild haha, men det var bara den vi hade på oss typ framifrån från äppelodlingen :) 
 
Sen åkte vi till minglet, fick äntligen bubbel och sedan en helt fantastisk kväll.
Ska försöka att inte låta det gå lika länge tills resten av bilderna kommer :) 
#1 / / iseedee:

Så vackert. Så vackra ni båda är!

Svar: Tack fina du 💕
pauliinet.blogg.se