Babyshower

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Heeej på er! 
Nu är det en hel vecka sedan. Inte meningen alls men det har varit jobb, vän-träff, bakning och nu jobbhelg och däremellan allt annat som hör vardagen till. 
Och idag har vi haft babyshower för finaste Andie. 
Eftersom jag jobbade var jag inte med riktigt från start men hoppas hon hade en fin em. 
Jag stog för tårtan och den bestod av ljusa bottnar, blåbärsmousse, citronmousse och marängsmörkräm. 
Den blev god faktiskt, lite frisk och inte sådär sliskig, vilket jag inte gillar. 

Nu är klockan snart nio och jag lovade mig själv att lägga mig halv nio då det varit dåligt med sömnen i veckan och jag haft huvudvärk i två dagar. 
Så ska gå och tvätta tänderna nu och sen krypa ner. 
En jobbdag till och sen ledig måndag! 

Kram på er!