Torsdag.

(null)

Hej på er! 
Veckorna går i en rasande fart och snart är det redan fredag och ledig helg. 
Idag har jag haft Maria här på dejt. Lagade en kycklingpaj med pesto, soltorkade tomater och mozzarella och denna salladen till. 
Känner typ fortfarande ingen smak eftersom jag fortfarande är täppt i huvudet, men litar på Maria att det var gott :) 
Supermysigt att ses iaf ❤️

I tisdags fick vi tid på BVC med Millie förresten. Och dom skickade en remiss till Ryhov, så hoppas vi får en tid snart. 
Hon började skela från ingenstans i fredags och dom tyckte absolut att vi skulle kolla upp det vidare. 
Förhoppningsvis är det "bara" ett brytningsfel men det kan bero på massa saker så man blir såklart superorolig. 
Men hon beter sig som vanligt i övrigt och skelandet kommer bara någon sekund då och då och är inte konstant, så dom bedömde att det inte var något akut. 

I övrigt har veckan bara varit en vanlig jobbvecka så har inte haft något att uppdatera om. 

Nu måste jag sova, alldeles för sent. Men behöver alltid en stund att koppla av innan läggdags när jag gjort något på kvällen. 
Hoppas ni får en fin fredag imorgon. Kram! 
Publicerat i Vardag.
#1 / / Pigg Igen:

Det ser gott ut!

#2 / / josephiinee.blogg.se:

Nu blev jag hungrig! Salladen ser verkligen jätte god ut. Hoppas de går bra med ögonen/synen! :)

Svar: Hehe den var dunder! Tack! Har fått en tid på sjukhuset nu så vi får väl veta om ett litet tag :) kram
pauliinet.blogg.se