Skräpnatt, och ännu en miss i skogen.

(null)

(null)

Hej måndag! 
Usch vilken skräpnatt vi hade. 
Fick natta om Millie direkt när jag gick och la mig. Sen vaknade hon igen vid 23. 
Då orkade jag inte stå böjd över hennes säng igen så tog med henne in till oss. Hon vred och vände sig, la sig på mig, på Abbe, pillade på mina öron och vid strax efter 02 hade vi fortfarande inte somnat om. 
Tyckte då hon kändes varm så gick och hämtade alvedon och en kvart senare sov hon. 
Tack och lov sov hon iaf till 07 och jag till tjugo i, så lite sömn fick vi. 
Mer synd var det om A som skulle upp och köra till Sthlm. 

Hursomhelst, hon var helt som vanligt på morgonen så efter fm-melliset åkte vi till bokskogen igen och mötte upp mamma och hundarna. Tänkte att det var guldläge att försöka få till några bilder. 
Men nej. 
Hon släppte mig inte nu heller och när vi gick en liten sväng i skogen somnade hon rakt på mig. Så inte en bild förutom dessa två från mobilen.
Min lilla älskling. Inte helt kry än förmodligen och hon gillar nog verkligen inte den där skogen hehe. 
Nu sover hon iaf och jag ligger under täcket i vårt sovrum med datorn och en skål godis och tänkte vila och läsa ikapp lite bloggar. 
Jag är ju fortfarande täppt i hela huvudet också och snart inne på min tredje vecka. 

Förstå hur välbehövligt det ska bli med semester, sol och värme nästa vecka! 
Då hoppas jag vi alla blir kvitt våra baciller och kan njuta ordentligt! 
Publicerat i Vardag.
#1 / / Emelie :

Usch, det är så jobbigt när de inte mår bra de små!

Svar: Ja, verkligen 💔
pauliinet.blogg.se