Söndag.

Inspo från pinterest
 
Heeej på er!
Usch vilken andra halva av veckan det blev.
Fick ju vara hemma i onsdags pga att fsk var stängd, vilket jag fick sota för resten av veckan.
Både torsdag & fredag blev sånna skitdagar på jobbet och jag jobbade över båda dagarna.
Vilket ledde till att jag/vi inte hann det vi tänkt hemma och därför hade ännu mer att göra igår och idag.

I alla fall - pappas fru fyllde år i fredags så dels har jag haft lite bakning att stå i - enligt tradition - och igår skulle vi dit på en snabbfika och överraska henne.
Tror inte hon hade anat något, så det var superkul och vi hade en mysig eftermiddag.

Sen har vi även bestämt att Millie ska få en ny säng i julklapp, och därmed ska vi även måla om hennes rum eftersom vi aldrig varit nöjda med färgen vi valde första gången.
Så vi tänkte måla igår, men när Abbe öppnade burken och skulle börja var den felblandad och alltså fel färg. S u c k !
 
Även adventspynt stod på helgens schema eftersom jag jobbar nästa helg.
Dessutom var jag bortbjuden igårkväll så den kvällen försvann ju här hemma. Och jag har sovit skräp i veckan och var såå trött igår, och kom hem mycket senare än jag tänkt igårkväll och Millie vaknade 5 idag med, så idag är jag ännu tröttare, trots att jag fick ligga kvar till 6:40.

Meeeen - nu har Abbe målat en gång i Millies rum och ska strax köra andra vändan, så sen är det klart (ska ju bara flytta tillbaka allt osvosv). Och när Millie sover lunch tänkte vi sätta upp alla ljusslingor ute och röja lite här inne.
Så jag tror vi hinner med alli vi tänkt, förutom att hinna ha lite mysigt och lugnt.
Men så blir det ibland.
 
Nu ska jag lösa av där nere, men hoppas hinna blogga lite bättre framöver.
Kram på er!
#1 / / Jennie :

Så fina jul inrednings bilder.

Svar: Eller hur :)
pauliinet.blogg.se

#2 / / enna:

Kul att ni överraskade henne :)

Svar: Jaa, hon verkade bli superglad :)
pauliinet.blogg.se