Mulet hela dagen.

(null)
Lite fika på tersssen när Millie sov lunch.

Godkväll! 
Här sitter vi under varsin filt på terassen och telefonerar. Ska gå in och lägga oss strax för det är supermycket mygg idag. 
Idag har det varit mulet hela dagen och Millie ville bara bada 5 min, så det har varit svårt att få dagen att gå. 
Känns jättekonstigt att det är sista hela dagen imorgon. 
En semester går ju alltid snabbt, men det känns bara som vi varit här två dagar. 
Kanske är det för att man inte kunnat varvat ner och slappna av som när man reser utan barn?! 

Imorgon hoppas jag iaf innerligt på sol, en glad och nöjd unge och att hinna bli liiite ljusbrun i huden åtminstone. 
Oavsett ska jag försöka att inte vara negativ utan njuta. 
Jag vet ju att jag kommer sakna det här redan  på måndag när klockan ringer. 

Godnatt på er! 
Publicerat i Vardag.
#1 / / Hemma Hos Felicia:

wow, det ser helt underbart ut!!

Svar: Ja, verkligen :)
pauliinet.blogg.se