Underbar söndag!

 
Hej söndag!
Vilken pangdag!
Millie sov hela natten i sin säng till att börja med.
Sen hade vi pratat om att åka in till stan för frukost, och så blev det. Åt Bryggans brunch och den var superbra tycker jag. Det gjorde ju inte det hela sämre att vi kunde sitta ute redan strax efter 9 och hade utsikten ovan.
Och hur underbart är det med alla blommande körsbärssträd?!?!

Därefter åkte vi till stadsparken en sväng. Mötte upp S & O, och sen stötte vi även ihop med D & S. Så gött.
Sen åkte vi hem för Millies sov och hon slog till med 2h 15min och då gottade vi oss på altanen såklart.
Därefter har vi varit ute i den mån det gått. Millie verkade nästan nöjdare av att få komma in och leka så vi växlade lite.
Sen gav jag mig ut på en löptur, och det kändes som världens sämsta idé från början till slut haha, men jag krigade mig runt.
Har ändå sprungit 2 dagar i veckan i två veckor nu och de sista gångerna har det känts riktigt bra, så var inte beredd på att det skulle gå så tungt.
Men det kan ju bero på helgens goda mat och vin ;)

Vädret visar guld ett par dagar till så ska försöka hitta på något så vi kan vara ute mycket.
 
Hoppas ni haft en fin helg ♥
#1 / / Jennie:

Fina bilder, så härligt det är med vår.

Svar: Tack! Eller hur! Det känns som man fötts på nytt 😄
pauliinet.blogg.se