No more lashes

(null)

(null)
Från förra året när jag hade nygjorda fransar. 

Alltså den här reaktionen jag fått. 
Jag håller på att bli galen. 
Imorse kunde jag knappt öppna ena ögat och när jag väl fick upp det kan jag ändå bara ha det halvöppet för att det är så svullet. 
Ser ut som att jag gått en ordentlig boxningsmatch. 
Framåt fm kändes det lite bättre och när vi var ute på promenad i den kyliga luften innan kändes det ingenting. 
Men när vi kom in igen fick sån sjuk klåda så jag inte visste vart jag skulle ta vägen. 
Ligger och baddar med frysta handdukar men det kliar fortfarande något extremt! 

Jag visste ju att det skulle kunna hända, så jag får skylla mig själv. Men den här reaktionen är tio gånger värre än den förra året. 

Kan inte visa mig, kan inte sminka mig och  tappade lusten för hela påsken. 

Om det bara kunde vända så att jag åtminstone känner att det börjar lägga sig. 
Sorry för trist inlägg men var tvungen att gnälla av mig lite! :(
Publicerat i Vardag.
#1 / / JUNITJEJ:

Usch, så jobbigt!!

Svar: Ja, fy alltså! Men nu har det vänt och är bättre tack och lov :)
pauliinet.blogg.se