Vacaymood.

 
Heej!
Två dagar med lite svalare väder och man saknar redan solen och värmen.
Och mitt Värmland.
A var ledig igår, men idag runt 13:30 blev han inringd och ska även jobba några timmar imorgon.
Igår var vi i stan och fixade lite grann till bröllopet (läs lite heh), och idag har vi grejat i trädgården. Hann bara halvfärdigt, men har iaf lyckats flytta på lite plantor.
Vi experimenterade ju lite och sådde och planterade massvis i vår och nu håller växterna på att ta över både hus och trädgård haha. Alltid lär man sig något, och det är ju otroligt roligt när det tar sig och blir någonting!
Är sjukt spänd på att smaka mina djungelgurkor när de är klara.
 
Bloggen för övrigt - jag har så mycket inspiration och material i huvudet, men får liksom inte fram det på bild och när jag väl sätter mig och har tid att blogga känns inte det jag tänkt skriva aktuellt längre. Så struntar jag i det istället. Och när det blir så för ofta tappar jag motivationen.

Men, jag ska försöka uppdatera lite mer om bröllopet framöver. Nu snackar vi liksom veckor tills det är dags. Shit.
Vad vill ni läsa om?
Och vad vill ni läsa om i övrigt - ni som är kvar?
Jag skulle verkligen behöva lite motivation.
 
Kram på er!
#1 / / Hemma Hos Felicia:

det ser ju helt underbart ut!! Så skönt med några lediga dagar!!

Svar: Det är mitt Sverige-paradis! Ja, trots att jag är mammaledig känns det inte ledigt förns vi båda är lediga, och ännu mer när man åker bort 😍
pauliinet.blogg.se