Torsdag.

 
Gokväll!
Är ni mitt uppe i förberedelser och bestyr inför imorgon?
Jag har noll känsla.
Det är nog för att vi inte riktigt tänkt på midsommar i år då det varit fullt upp med 1-års kalas, möhippor, svensexor, 30-års fester och bröllopsplanering.
Och vips så var det midsommarvecka.
Vi ska bort till några kompisar iaf så det blir supertrevligt.
Slänger ihop en tårta bara för att jag vill fixa nånting, men egentligen är det väl godast med bara jordgubbar och glass :P 

Vädret är ju lika skruttigt som vanligt, och ändå blir man besviken haha.
Jag har ingen aning om vad jag ska på mig heller, annars brukar man ju ha köpt något nytt flera veckor innan.
Och i år skippar jag det rosa i kransen hör och häpna, och kör på traditionellt blått, vitt och rött.
Millie lär ju inte vilja ha på sig sin, men hon ska ha en iaf ;) Den tar säkert V över med glädje annars.
 
Ja, ni hör ju. Jag är mig inte lik längre.
Ingen planering, ingen framförhållning och ingen extra tanke.
Skyller på mammalivet och att man inte har tid att tänka - och på bröllopet - som är det enda jag tänker på när jag har tid att tänka.
 
Hoppas ni alla får en fin midsommar iaf ifall jag inte hinner titta in imorgon.
Kram på er!
Publicerat i Vardag.